Oxford for Kids - Przedszkole Lingwistyczne w Częstochowie

Teddy eddie

Witamy na stronie poświęconej metodzie TEDDY EDDIE. Miło nam poinformować, że nasze przedszkole i szkoła jest jedynym w okolicy akredytowanym centrum tej unikalnej metody!

Teddy Eddie został stworzony przez trzy mamy anglistki, które latami prowadziły szkoły językowe. Pewnego dnia zdecydowały one stworzyć swoją własną, autorską metodę do nauczania języka angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat. Dlaczego?

Diana, Magda i Ola wierzyły, że uczenie maluchów języka obcego ma sens, zawsze traktowały dzieci poważnie inie były w stanie znaleźć na rynku pozycji, która zaspokajałaby wszystkie ich oczekiwania. Po pierwsze pod względem merytorycznym – są nauczycielami i metodykami, po drugie pod względem formy zajęć - wszystkie autorki to mamy, które doskonale wiedziały, czego ich dzieci potrzebują.

Pewnego dnia narodził się więc Miś Teddy Eddie, a wokół niego metoda do nauki angielskiego dla dzieci niepiszących, która może być realizowana przez kilka lat. Udało się połączyć świetną zabawę z prawdziwą nauką, a dzieci dostały szansę kontynuacji i pokonywania kolejnych stopni zaawansowania.

Autorki dołożyły wszelkich starań, aby metoda Teddy Eddie była ciekawa nawet dla najbardziej wymagających urwisów. W tym celu testowały każdy utwór na… swoich dzieciach. Szczególna pieczołowitość dotyczyła MATERIAŁÓW AUDIO: piosenek i historyjek. Wszyscy wiemy, że warto aby dziecko słuchało nagrań najlepiej kilka razy dziennie, ale co zrobić, żeby chciało słuchać po raz kolejny? Nagrania muszą być interesujące same w sobie – nie mogą to być starodawne piosenki bez wyrazu. Za to w historyjkach musi się coś dziać, inaczej dziecko traci zainteresowanie i woli oglądać kreskówki w telewizji.

Poza tym, bardzo ważne dla trójki wymagających mam, było stworzenie AMBITNEJ metody. Zniechęcone książkami, w których zawartość językowa była znikoma, a dziecko przez cały rok „uczyło się” kilkunastu słów, postanowiły prawdziwie „zanurzyć” dzieci w języku: stąd dużo historyjek, dużo teksu w piosenkach, słowa zawsze uczone W ZDANIACH i w kontekście. Wszystko po to, aby dosłownie bombardować dzieci językiem we wszystkich jego postaciach.
Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że to właśnie w naszym przedszkolu i szkole językowej dzieci będą mogły korzystać z metody Teddy Eddie!

Zapraszamy na stronę:  https://edubears.pl/teddy-eddie/


OPINIE O KURSACH TEDDY EDDIE

(MOŻNA CYTOWAĆ NA WWW, ALE ZACHĘCAMY ABY PODPYTAĆ SWOICH KLIENTÓW I ICH ZACYTOWAĆ, BĘDZIE BARDZIEJ PRAWDZIWIE)



Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”



Mama 3-letniej Nicol:

„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”



Mama 6-letniej Klary:

„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”



Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:

„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”



Mama 6-letniego Mikołaja docenia:

„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” :)



Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?

„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”



Tata 6-letniego Filipa: „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”